به پسرا می شه گفت .....
كلي شكلك در ميارن
به پسرا مي شه گفت (سوسك بلژيكي) چون زشت كثيف و چندش آورن![]()
به پسرا مي شه گفت (سگ نگهبان )چون نگهبان خوبي واسه خوار و مادر شونن اما سر گوششون واسه مادر و خواهر مردم مي جنبه![]()
به پسرا مي شه گفت (موش آزمايشگاهي )چون شما ميتونيد همه نوع آزمايشي روشون انجام بديد![]()
به پسرا مي شه گفت (راسو )چون آگه 1كم زيادي به هشون نزديك بشي گند شو در ميارن![]()
به پسرا مي شه گفت (خرس تنبل) چون همش تو خواب ودر حال تنبلين![]()
به پسرا مي شه گفت( لاك پشت) چون خيلي كندن![]()
به پسرا مي شه گفت (مگس )چون واقعا اگه سيريش بشن آدمو كلافه مي كنن و فقط با داغون كردنشون ميشه از شر شون راحت شد![]()
به پسرا ميشه گفت( كوالا) چون مغزشون فقط به خوردن و خوابيدن گلاب به روتون آنتن ميده![]()
خوب به من چه که نویسندش بی ادب بوده!![]()
اینو گذاشتم که نگید همش از پسرا طرفداری می کنم.
متن های با حال تر پایین تر![]()
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۶ ساعت 14:10 توسط میلاد
|
(((×××با حاله یه سر بزن×××)))