کا ش بودی تا دلم تنها نبود ................تا اسیر غصه فردا نبود

 

 

کاش بودی تا برای قلب من..........زندگی اینگونه بی معنا نبود

 

 

کاش بودی تا لبان سرد من...............قصه گوی غصه غمها نبود

 

 

کاش بودی تا نگاه خسته ام..........بی خبر از موج واز دریا نبود

 

 

کاش بودی تا دو دست عاشقم ..........غافل از لمس گل مینا نبود

 

 

کاش بودی تا زمستان دلم.........این چنین پر سوز و پر سرما نبود

 

 

کاش بودی تا فقط باور کنی ..........بعد تو این زندگی زیبا نبود